Monday, June 30, 2014

Wednesday, June 25, 2014

My first suit!!

bought my very first suit!!
hahaha i had no idea which to pick
just randomly chose one off the shelf,
i like it alot though!

Food for thought

Monday, June 23, 2014

:D

please excuse me while i drown myself in happiness~

Saturday, June 21, 2014

The Fault In Our Stars

Just watched 'The Fault In Our Stars',
gosh it was such a touching movie..
brought me to tears Q_Q

"You don't get to choose if you get hurt in this world... but you do have some say in who hurts you.
I like my choices"

-John Green

Friday, June 20, 2014

Lana Del Rey - Shades Of Cool


ahhhhhh i wanna buy the album but i can't seem to find it in stores :/

Tuesday, June 17, 2014

movies week!

Edge Of Tomorrow
awesome stuff, really enjoyed it!
if you haven't watched it, do consider!
ah been watching movies the past few weeks
so far i've watched X-men,Maleficent,HTTYD2 and Edge of Tomorrow
so many awesome movies!!
sadly Maleficent and HTTYD2 didn't really impress me,
perhaps the storyline was too predictable or maybe i've outgrown this kinda movies
hope Stan comes back soon so that we can go watch more movies!!

Thursday, June 12, 2014

Marché!

Met up with my NS bunkmates last night for dinner at Marché
It has been more than 3 years since i last saw them!
we chat about what we are currently doing
laughing about the silly moments back then
those precious memories we shared
ahhh it was really nice seeing them again :D
hopefully we can get a full strength for the next outing!


Wednesday, June 11, 2014

doing some character design for my sis XD
damn im rusty

Monday, June 9, 2014

Lana Del Rey - Brooklyn Baby



Yeah my boyfriend's pretty cool, but he's not as cool as meCause i'm a Brooklyn Baby,I'm a Brooklyn Baby

Sunday, June 8, 2014

Friday, June 6, 2014

lifeguards look so cool don't you agree?
always thought it was so awesome and impressive to tell others that you're a lifeguard!
but then again its quite a boring job huh, sitting there all day long...
oh wells, just some random thoughts while chillin by the poolside
i guess being an artist is rather cool too Q_Q


you have my word

Tuesday, June 3, 2014

Hello June


kept seeing these moths all over the neighborhood
thought they looked kinda pretty
it's called Lyssa Zampa if im not mistaken
a kind of swallowtail moth
quite cool huh




Naruto Shippuden!


watching Naruto Shippuden one episode after another
man i've got to stop crying over fictional characters.
anyway if you wanna watch it too
here's the link! enjoy :D

Monday, June 2, 2014

"In order to survive, we cling to all we know and understand.
And we label it reality.
But knowledge and understanding are ambiguous.
That reality could be an illusion."